mandag 21. mai 2012

Utfordring: Vis meg ditt sommerbord!



Er det noe jeg vet så er det at det er mange flotte interiørbloggere som er flinke på borddekking der ute!

Så nå er det på tide med en utfordring igjen:
Vis meg ditt sommerbord!

Bilder: Lidyll photo

Mitt består av:
Servietter fra TIGER i markveien (Oslo)
Glass asjetter fra Rosendahl
Polkadot-skåler er vintage
Hvite porselenskrus er selvlaget
Rosa dekorteip
Dymo
Papirsugerør fra Ebay
Selvlagde minivimpler av grillspyd og dekorteip
Bestikk fra NILLE
Vinglass fra NILLE
Vintage shotteglass
Vintage porselensfugler (sprayllakkert med lakk fra KEM)
Vaskede syltetøysglass surret med garn
Syriner fra hagen
Goodiebag-poser fra Ebay
Svart/hvit hyssing fra GRANIT
 Tags fra Ebay

 Så nå håper jeg dere vil vise frem deres tolkninger av "sommerbord" !

Lag et innlegg med bilder du har tatt selv, og link til innlegget ditt under her.Husk å linke tilbake til denne siden i bloginnlegget ditt. Da er du med i konkurransen og kan stikke av med en fin 
gevinst!

BLI MED DA!
*smile*

32 kommentarer:

  1. Åh, så FINT! Er det en ting jeg IKKE kan så er det å dekke fine bord ;) Her er det mao bare å suge til seg all mulig inspirasjon! :D Håper du får mange fine bidrag! :) :) :) Veldig lurt med de KEM-sprayene. Har jo KEM rett borti gata fra skolen så jeg burde kanskje ta meg en tur når feriepengene kommer... :D

    SvarSlett
  2. å så hyggelig at det kommer mye innlegg fra deg :) gjør meg glad! Gøy å se samboern din i noen innlegg siden :) Og hurra for Lidyll utfordringer, det er de utfordringene jeg liker aller best!!
    Og veldig passende nå, siden jeg går å grubler på borddekking til bryllupet :))

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med din utfordring! I morgen skal vi ha fest #1 til storebror og da skal vi pynte sommer stil!

    Gleder meg!
    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. wonderful, colorful, beautiful :))

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott sommerbord :)
    Får se om jeg har tid til å bli med på denne!

    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  6. Moro! Jeg heiv meg med, med et innlegg for noen dager siden :)

    SvarSlett
  7. Verkligen härligt sommarbord! Ska se om jag hinner få till något och fota så jag kan vara med i utmaningen.

    SvarSlett
  8. Så nydelig bord- denne må jeg tenke på;)

    SvarSlett
  9. Så fin utfordring, denne tror jeg at jeg skal være med på!:)

    SvarSlett
  10. Fin utfordring :-) Jeg blir med med et sommerbord fra i fjor; gleder meg til det er like mye å plukke fra hagen ;-)

    :-)

    SvarSlett
  11. Det er klart jeg skal være med på denne ;-)
    En utfordring helt etter min smak!

    Ingen bloggtid i dag så svarer kort "ja" til det du spurte om fra mobilen ;-)
    Sender du en mail med mer info om hva, hvordan og tidsfrist?
    Høres gøy ut...

    Natttaklem til deg fra meg

    SvarSlett
  12. Driver akkurat på og tenker på å lage et sommerbord...så det passer fint...
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  13. Nydelig sommerlig bord du har dekket :) Må prøve og få slengt meg med jeg også :)
    Finfin tirsdag til deg.
    klem Jane

    SvarSlett
  14. Passer jo perfekt nå som jeg postet Crand Cru Outdoor serviset mitt her om dagen :)
    Og kanskje rekker jeg å bli med en gang til om været tillater det - men så langt har det bare vært sorgen her oppe i nord!

    Ha en topp tirsdag :)
    Signe

    SvarSlett
  15. Som vanligt förlorar jag mig i dina fina bilder! Tack!
    Kramar

    SvarSlett
  16. Å så fint! Underbara färger.

    Ha en riktigt fin pinsehelg!

    SvarSlett
  17. Så deilig bord :)
    Masse gode bidrag også :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig helg.

    SvarSlett
  18. Hei :)
    Så utrolig fint og stilig!! :D

    btw, har du en link til hvor på ebay du fant akkurat de goodiebagene?
    Jeg skal gifte meg i sommer og tenker å ha goodiebags til alle jentene, og disse var jo så enkle og fine som jeg kan pynte som jeg vil :D

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  19. Så lekent og friskt! :D

    Veldig fin utfordring : ))

    SvarSlett
  20. Allrigt, endelig kan jeg være med på en av utfordringene dine, nå som jeg også har begynt å blogge! Har lest bloggen din lenge nå, og syns du tar kjempefine bilder, av kjempefine ting.
    Tenkte det var på tide å gi lyd fra meg, så lenge som jeg har snoket her inne :p

    SvarSlett
  21. Vilken rolig utmaning! Jag har lagt upp mitt inlägg nu :-)

    SvarSlett
  22. Vilken superkul utmaning och vilken fin blogg! Vi är gärna med men undrar hur lång tid man kan ha på sig? Kram från emelie och elin

    SvarSlett
  23. Så gøy utfrodring. Mange fine sommerbord :-) Blir med jeg ;-) God sommer!
    Klem fra Caza

    SvarSlett
  24. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  25. Liker denne utfordringen. Gir meg masse inspirasjon! :)

    Henger meg derfor på.

    Klem vk

    SvarSlett
  26. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  27. Så mye fin inspirasjon her :) Kaster meg med i utfordringen. tok så mange bilder, la derfor inn link til en del 2, håper det går greit? Har også laget link tilbake til utfordringen din.
    Klem

    SvarSlett
  28. Så kjekk utfordring - et sted man stadig kan søke tilbake til når man ønsker noen tips til borddekking!

    Kul og personlig dekking du viser! Artig, fint og muntert! Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  29. Jeg er med :) Viser frem Tine K keramikken som nok vil pryde bordet her de kommende månedene :) Bare synd jeg så utfordringen din så sent ;) Ha en fortsatt herlig helg! :) Klemmer

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*